ورزشگاه‌ها را بازسازی و مجدداً در اختیار جامعه ورزش قرار خواهیم داد

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 11:32
معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه‌ها را بازسازی و مجدداً در اختیار جامعه ورزش قرار خواهیم داد.

محمدشروین اسبقیان گفت:چهره واقعی امپریالیسم آمریکا، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را باید به ملت قهرمان ایران، به‌ویژه جوانان عزیز، نشان دهیم. البته آن‌ها خود نیز با اقداماتشان این چهره را آشکار کرده‌اند.

مجموعه ورزشی دوازده هزار نفری آزادی برای برگزاری مسابقات مختلف در نظر گرفته شده است، اما متأسفانه این ورزشگاه مورد حملات وحشیانه هواپیماهای آمریکایی ـ صهیونیستی قرار گرفت. علاوه بر آن، مجموعه ورزشی بعثت نیز هدف تهاجم هواپیماهای غاصب دشمن قرار گرفت.

به‌طور قطع و یقین این ورزشگاه‌ها را بازسازی خواهیم کرد و مجدداً در اختیار جامعه ورزش قرار خواهیم داد. زمستان می‌رود و سیاهی به زغال می‌ماند. ما این ورزشگاه‌ها را حتماً به‌صورت مدرن‌تر از گذشته و با تجهیزات پیشرفته خواهیم ساخت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.