اعلام نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی تهران از یکشنبه

نامه نیوز جمعه 15 اسفند 1404 - 11:29
دورکاری بانوان و حضور ۲۰ درصدی کارکنان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بخشنامه استانداری تهران: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

فعالیت کلیه بانوان شاغل در استان تهران تا اطلاع ثانوی به‌صورت دورکاری خواهد بود.

بانک‌ها با شعب کشیک فعال خواهند بود.

واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

کلیه رده‌های مدیریتی استان تهران نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

مدیران دستگاه‌ها مکلف‌اند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در روند خدمت‌رسانی به مردم عزیز خللی ایجاد نشود.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.