انهدام ۷ فروند پهپاد مهاجم توسط قرارگاه مشترک پدافند هوایی

تابناک پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 23:11
ارتش اعلام کرد: تعداد ۷ فروند پهپاد مهاجم از انواع هرمس و ام‌کیو۹، توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی از صبح امروز، منهدم شد.

به گزارش تابناک، بر اساس اطلاعیه شماره ۱۳ ارتش جمهوری اسلامی ایران، از صبح امروز  تعداد ۷ فروند پهپاد از انواع هرمس و ام‌کیو۹ توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور با سامانه‌های نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران در غرب و جنوب غرب کشور  هدف قرار گرفته و ساقط شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در همین مدت پهپادهای هجومی نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تل‌آویو، سایت راداری میرون رژیم اشغالگر قدس و محل استقرار نیروهای آمریکایی در اربیل عراق و کمپ العدیری کویت را هدف قرار داده و آسیب های جدی وارد کردند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.