ببینید | لاوروف: سازمان بین‌المللی انرژی اتمی حتی یک اشاره به داشتن سلاح هسته‌ای توسط ایران نکرده است

خبرآنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 20:33
وزیر خارجه روسیه در میزگرد با سفیران کشورها با موضوع حل بحران اوکراین گفت: در برجام زمانی که ایران به همه مذاکرات پایبند بود، ایالات متحده یک‌طرفه توافقات را ترک کرد. طرف‌های اروپایی با شرمندگی از این قضیه فاصله گرفتند. بعد از این اقدامات بود که ایران شروع به افزایش غنی‌سازی اورانیوم کرد. و زمانی که ایران دوباره محکوم شد، این نیز تلاشی برای نادیده گرفتن تاریخ بود. هنوز هم در خصوص نقش سازمان بین‌المللی انرژی اتمی سردرگم هستیم. بله، ایران مقدار زیادی اورانیوم با غنای بالا داشته، اما هرگز درباره شروع فعالیت نظامی در این حوزه صحبت نکرد./دانشجو

۲۶۱ ۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.