فرماندار دیلم: بازار به‌طور مستمر پایش می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 19:17
بوشهر- فرماندار دیلم گفت: وضعیت تأمین کالاهای اساسی در شهرستان با رصد مستمر بازرسان تحت کنترل است و هیچ کمبودی در بازار مشاهده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح آخرین وضعیت خدمات‌رسانی در دیلم، اظهار کرد: دولت با عزم راسخ در پی تأمین نیازهای مردم در هر شرایطی است و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل قرار دارند.

رئیس شورای تأمین شهرستان دیلم به آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان اشاره کرد و افزود: تمامی نهادهای مرتبط به‌صورت فعال در تلاش‌اند تا در روند خدمت‌رسانی به مردم هیچ‌گونه خللی به وجود نیاید.

فرماندار دیلم خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی و اقلام ضروری به میزان کافی تأمین و ذخیره شده و برای پیشگیری از هرگونه کمبود احتمالی، بازار به‌طور مستمر پایش می‌شود.

کاظمی همچنین تأکید کرد: این اقدامات نشان‌دهنده تلاش جدی مسئولان در حفظ امنیت غذایی و خدماتی مردم در تمامی شرایط است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.