پیام کشورهای عربی به ایران ؛ حمله نکنید...

همشهری آنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 19:13
کارشناس مسائل بین‌المللی گفت: کشورهای عربی در ازای عدم حمله به دنبال تعطیلی داوطلبانه تاسیسات خود هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد مرندی، کارشناس مسائل بین‌الملل و استاد دانشگاه با اشاره به افزایش قیمت انرژی به دلیل تجاوز محور آمریکایی صهیونیستی به ایران و دفاع مشروع کشورمان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: برخی از کشورهای عربی منطقه به ایران پیام‌هایی ارسال کرده‌اند که خودشان تاسیسات نفتی و گازی خود را برای دو ماه تعطیل می‌کنند، ولی درخواست دارند که ایران آن را هدف قرار ندهد.

این کارشناس مسائل بین‌المللی ادامه داد: ایران پاسخی به پیام‌های آنها نداده است. این یعنی قیمت انرژی همچنان بالا و بالاتر خواهد رفت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.