مهار آتش‌سوزی در زندان گرمسار؛ تلفات جانی نداشتیم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 19:11
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع یک فقره آتش‌سوزی سهوی در زندان گرمسار خبر داد و گفت: این حادثه با حضور به موقع عوامل امدادی و بدون هیچ گونه تلفات جانی مهار شد.

سردار موسی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حریق در زندان گرمسار خبر داد و ابراز کرد: این حریق عصر امروز پنجشنبه رخ داده و بلافاصله عوامل آتش نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.

وی از اطفای حریق با عکس العمل به موقع ماموران آتش نشانی و امدادی خبر داد و افزود: این حادثه تلفات جانی نداشته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این آتش سوزی سهوی رخ داده و لذا مردم نباید به شایعات معاندان و دشمنان توجه کنند، گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

حسینی همچنین افزود: همه چیز در این زندان تحت کنترل است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.