جنگنده تهاجمی چندمنظوره و دوسرنشین «F-15E استرایک ایگل» آمریکای هدف قرار گرفت

رکنا پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 17:11
یک فروند جنگنده تهاجمی چندمنظوره و دوسرنشین «F-15E استرایک ایگل» آمریکای متجاوز هدف قرار گرفت
جنگنده تهاجمی چندمنظوره و دوسرنشین «F-15E استرایک ایگل» آمریکای هدف قرار گرفت

به گزارش رکنا، یک فروند جنگنده تهاجمی چندمنظوره و دوسرنشین «F-15E استرایک ایگل» آمریکای متجاوز هدف قرار گرفت

روابط عمومی سپاه اعلام کرد: یک فروند جنگنده تهاجمی چندمنظوره و دوسرنشین «F-15E استرایک ایگل» آمریکای متجاوز در بامداد چهارشنبه با موفقیت توسط سامانه های پدافندنوین هوافضای سپاه مورد هدف قرار گرفت و در حاشیه مرزهای جنوب غربی کشور سقوط کرد.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.