برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایات آمریکائی-صهیونیستی در سراسر تهران

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 16:17
تهران-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری راهپیمایی سراسری محکومیت جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از اقامه نمازهای جمعه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری راهپیمایی سراسری محکومیت جنایات بی‌سابقه آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در سراسر استان تهران خبر داد.

وی با اشاره به استمرار جنایات و اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت‌ ایران و جبهه مقاومت اظهار داشت: در پی این اقدامات و برای اعلام انزجار عمومی از این جنایات، راهپیمایی مردمی پس از نماز جمعه در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مردم مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار استان تهران همگام با سایر نقاط کشور، با حضور گسترده و آگاهانه خود در این راهپیمایی، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود از ملت‌های مظلوم و جبهه مقاومت را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت‌الاسلام محمودی با تأکید بر نقش حضور مردمی در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی تصریح کرد: این راهپیمایی فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، اعلام وفاداری به مسیر مقاومت و همچنین ادای احترام و ارادت به رهبر شهید انقلاب اسلامی است.

وی از عموم نمازگزاران جمعه، اقشار مختلف مردم و نیروهای انقلابی دعوت کرد، با حضور پرشور در این راهپیمایی، پیام وحدت، مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی را به گوش جهانیان برسانند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.