انوشیروانی: به فدراسیون جهانی نامه می‌زنم/ وحشی‌گری دشمن ثابت شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 15:21
رئیس فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد در محکومیت حملات دشمن به اماکن ورزشی به فدراسیون جهانی نامه خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد انوشیروانی در این مورد گفت: در حمله امروز (پنجشنبه) دشمن آمریکایی-صهیونیستی به ورزشگاه آزادی ساختمان فدراسیون وزنه‌برداری نیز دچار آسیب شده است.

وی ادامه داد: بی‌رحمی دشمن همه جوره ثابت شده و آنها به مراکز ورزشی و درمانی و مدرسه و غیره حمله کردند. این موضوع نشان دهنده وحشی‌گری آمریکا و اسرائیل است که از انسانیت بویی نبرده‌اند. در واقع آنها هیچ جایگاهی برای انسانیت قائل نیستند و از جایگاه حیوانی به همه چیز نگاه می‌کنند.

انوشیروانی خاطرنشان کرد: امیدوارم این جنگ ناجوانمردانه خیلی زود تمام شود و مردم به آرامش برسند. دشمن از این عصبانی است که مردم پشت کشور هستند و حربه‌های آنها را از بین می‌برند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: در اولین فرصت به فدراسیون جهانی نامه می‌زنیم و موضع خود را اعلام می‌کنیم. هر بار که چنین اتفاقاتی می‌افتد، جلود (رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری) اولین نفری است که همیشه اقدامات آمریکا و اسرائیل را محکوم می‌کند. امیدوارم این وضعیت ختم به خیر شده و آرامش حکمفرما شود. خیلی مهم است که در این شرایط در کنار هم باشیم و با همدلی و قدرت از این شرایط عبور کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.