فرماندار رباط‌کریم: مردم از حضور در محل‌های آسیب‌دیده خودداری کنند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:30
رباط کریم- فرماندار رباط‌کریم از شهروندان خواست برای تسهیل عملیات امداد و آواربرداری، از حضور و تجمع در محل‌های آسیب‌دیده خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا آقاعلیخانی،بعد از ظهر پنجشنبه ، در جمع خبرنگاران، با اشاره به هدف قرار گرفتن چند نقطه در محدوده شهرهای رباط‌کریم و پرند توسط رژیم صهیونیستی-آمریکایی، از شهروندان خواست برای تسهیل عملیات امداد و آواربرداری از حضور در محل‌های حادثه خودداری کنند.

وی افزود: نیروهای امدادی، خدماتی و آتش‌نشانی بلافاصله در محل‌های آسیب‌دیده مستقر شده و عملیات امداد و آواربرداری را آغاز کرده‌اند.

فرماندار رباط‌کریم از مردم خواست با حفظ آرامش و همکاری با عوامل امدادی، از تجمع در نقاط آسیب‌دیده خودداری کنند تا روند عملیات ایمن‌سازی و امدادرسانی با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

آقاعلیخانی همچنین تأکید کرد که اطلاع‌رسانی‌های بعدی صرفاً از طریق مراجع رسمی انجام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.