کمپ تیم های ملی جودو ایران تخریب شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:18
در پی حمله به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی؛ کمپ تیم های ملی جودو ایران تخریب شد کمپ تیم های ملی جودو ایران در مجموعه ورزشی آزادی مورد اصابت موشک قرار گرفت و تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، در پی حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند مجموعه ورزشی آزادی تهران مورد حمله و اصابت موشک قرار گرفت.

در این حمله کمپ تیم های ملی جودو ایران که در بخشی از سالن ۱۲ هزار نفری قرار داشت به شدت تخریب شد و آسیب زیادی به آن وارد شد.

پیش از این با تصمیم آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، اردوهای تیم های ملی بانوان و آقایان که در جریان بود تعطیل شد و رشاد ممدوف سرمربی آذربایجانی تیم ملی نیز به کشورش بازگشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.