طالبی: خدمات مراکز درمانی و بهداشتی کرمان به مردم روال عادی دارد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:14
کرمان- استاندار کرمان گفت: همه مراکز درمانی و بهداشتی در سراسر استان کرمان به روال عادی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، ظهر پنجشنبه در جریان عیادت از مصدومان حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به پایگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در شهر کرمان با اشاره به بازدید میدانی از مراکز درمانی گفت: در شرایط فعلی لازم بود برای بررسی وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی بازدید میدانی داشته و از مجروحان حوادث حملات تروریستی نیز عیادت کنیم.

وی افزود: خوشبختانه تعداد زیادی از مجروحان مرخص شده‌اند و تنها چند نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

طالبی، در ادامه با اشاره به وضعیت مالی حوزه درمان استان کرمان بیان کرد: بخش قابل توجهی از مطالبات شرکت‌های مختلف بیمه‌ای و مطالبات کارکنان پرداخت شده و در این زمینه کمترین مشکلی وجود ندارد.

استاندار کرمان ادامه داد: همه مراکز درمانی و بهداشتی در سراسر استان کرمان به روال عادی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی تأکید کرد: ذخایر دارویی، نیازهای ضروری بیمارستانی و همچنین ذخایر شیر خشک در شرایط مناسبی قرار دارد و نگرانی در این زمینه در استان کرمان وجود ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.