اصابت موشک به نفتکش آمریکایی در شمال خلیج فارس

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 13:03
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هدف قراردادن نفتکش آمریکایی خبر داد.

به گزارش تسنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اصابت موشک‌ به یک نفتکش آمریکایی شمال خلیج فارس خبر داد.

این نفتکش بامداد امروز، پنجشنبه، در شمال خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفته و هم‌اکنون در حال سوختن است.

سپاه اعلام کرده است: قبلاً گفته بودیم براساس قوانین و مصوبات بین‌المللی، زمان جنگ قوانین عبور و مرور از تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود،

همه باید تابع آن باشند و متذکر شده بودیم که شناورهای نظامی و تجاری و... متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی و حامیان آنها اجازه تردد نخواهند داشت و در صورت رصد به‌مدد الهی مطمئناً مورد اصابت قرار خواهند گرفت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.