امیر حیدری: تنگۀ هرمز را نبسته‌ایم!

تابناک پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 12:47
امیر حیدری جانشین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا تاکید کرد: «تنگۀ هرمز را نبسته‌ایم، با کشتی‌های عبوری در آن طبق پروتکل‌های بین‌المللی برخورد می‌کنیم... با کشتی‌های نظامی که تلاش می‌کنند خود را به‌صورت کشتی تجاری نشان دهند مقابله می‌کنیم.» اظهارات این مقام نظامی را می‌بینید و می‌شنوید.
امیر حیدری جانشین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا تاکید کرد: «تنگۀ هرمز را نبسته‌ایم، با کشتی‌های عبوری در آن طبق پروتکل‌های بین‌المللی برخورد می‌کنیم... با کشتی‌های نظامی که تلاش می‌کنند خود را به‌صورت کشتی تجاری نشان دهند مقابله می‌کنیم.» اظهارات این مقام نظامی را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.