وزارت اطلاعات: مقر و زاغه مهمات تجزیه‌طلبان تروریست‌ منهدم شد  

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 11:53
وزارت اطلاعات از انجام عملیات مشترک با سپاه پاسداران خبر داد و اعلام کرد: مقر و زاغه مهمات تجزیه‌طلبان تروریست‌ منهدم شد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است:

«گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب قصد داشتند با حمایت دشمن آمریکایی صهیونی و با سوء استفاده از شرایط جنگی، از مرزهای غربی کشور وارد شده و حملات تروریستی با اهداف تجزیه‌طلبانه در مناطق شهری و مرزی انجام دهند. اما در یک دفاع پیش‌دستانه تهاجمی مشترک میان وزارت اطلاعات و سپاه، بخش قابل توجهی از مواضع و امکانات این مزدوران منهدم و خسارات سنگینی به آنان وارد آمد. 

 نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با همکاری غیور مردان کرد، ضمن رصد تحرکات مناطق مرزی کشور، نقشه شیطانی دشمن آمریکایی صهیونیستی و مزدوران آنها برای هرگونه تعرض به خاک کشور را ناکام خواهد گذارد.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.