فرماندار پاوه: برق شهرستان پاوه وصل شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 10:30
کرمانشاه- فرماندار پاوه از اتصال مجدد دو فیدر هولی و نودشه که به دنبال حمله دشمن صهیونیستی-آمریکایی قطع شده بودند، خبر داد و اعلام کرد: اکنون برق کل مناطق شهرستان پاوه وصل است.

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح آخرین وضعیت شبکه برق شهرستان اظهار داشت که تلاش‌های شبانه‌روزی اداره برق پاوه به ثمر نشست و دو فیدر اصلی هولی و نودشه که پیش از این بر اثر حمله دشمن صهیونیستی-آمریکایی از مدار خارج شده بودند، مجدداً به شبکه متصل گردیدند.

فرماندار پاوه گفت: با برقراری مجدد ارتباط این دو فیدر حیاتی، وضعیت تأمین انرژی در تمام سطح شهرستان پاوه به حالت عادی بازگشته و در حال حاضر برق کلیه مناطق شهرستان به صورت پایدار وصل شده است.

این اقدام پس از وقوع قطعی گسترده ناشی از حادثه مذکور، توسط تیم‌های فنی اداره برق منطقه با موفقیت انجام شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.