وزیر نیرو : شبکه آب و برق مناطق آسیب‌دیده به‌سرعت احیا می‌شود

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 10:06
وزیر نیرو با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تاسیسات آب و برق کشور در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و ارتش تروریستی آمریکا، از بازسازی فوری نقاط آسیب دیده خبر داد.

 عباس علی آبادی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام خامنه ای (رضوان الله)، جمعی از فرماندهان نظامی و مردم عادی گفت: در جریان حملات رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا در نقاط مختلف کشور، خسارت‌هایی به تاسیسات تأمین آب و برق وارد شده اما با تلاش کارکنان این صنعت تعمیرات به صورت پیوسته و بی وقفه ادامه دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزیر نیرو همچنین ضمن دعوت از عموم مردم برای دقت در مصرف آب و برق از تلاش کارکنان صنعت آب و برق در شرایط تشکر کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.