حمله موشکی به ساختمان صداوسیمای کردستان

تابناک پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 04:31
ساختمان صداوسیمای مرکز کردستان مورد حمله متجاوزانه موشکی آمریکایی صهیونی قرار گرفت.

فارس: حمله موشکی به ساختمان صداوسیمای کردستان

به گزارش تابناک، ساختمان صداوسیمای مرکز کردستان مورد حمله متجاوزانه موشکی آمریکایی صهیونی قرار گرفت.

در ادامه حملات آمریکا و اسرائیل به کردستان، دقایقی پیش دو نقطه از شهر سنندج از جمله صداوسیمای مرکز کردستان مورد هدف قرار گرفت.

این حمله موشکی منجر به تخریب بخش زیادی از ساختمان صداوسیمای استان شد.

مردم مناطق مختلف صدای این انفجار را شنیده بودند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کردستان گفت: در ۵ روز دفاع مشروع ایران در برابر تجاوز دشمنان به کشورمان، کردستان  ۴۰ بار مورد حمله ناجوانمردانه این ددمنشان قرار گرفت.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.