حدادی: کسانی که به مدرسه و بیمارستان رحم نمی‌کنند برای ما آزادی نخواهند آورد

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 02:37
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به رفتار خصمانه دشمنان ایران گفت: کسانی که به مدرسه و بیمارستان رحم نمی‌کنند بدون شک برای ما آزادی نخواهند آورد.

حدادی: کسانی که به مدرسه و بیمارستان رحم نمی‌کنند برای ما آزادی نخواهند آورد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیمان حدادی چهارشنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به اتفاقات اخیر تاکید کرد: شرایط به گونه‌ای است که با هر نگاه قومی و سیاسی باید در کنار هم باشیم، وقتی میز مذاکرات تبدیل به میدان جنگ می‌شود، همه چیز روشن است و رفتار مردم و موضعی که می‌گیرند، به عنوان برگ برنده در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: وقتی نام ایران مطرح می‌شود همه در کنار هم می‌مانیم، در چنین شرایطی ما خواهر و برادری هستیم که تحت عنوان نام ایران در کنار هم قرار می‌گیریم. برای مردم سرزمینم بهترین‌ها را آرزو دارم و فراموش نکنیم ایرانی پای کشورش می‌ماند.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین به صحبت‌های اوسمار اشاره کرد و گفت: سرمربی پرسپولیس زمانی که در حال خروج از ایران بود گفت امیدوارم به زودی همراه با خانواده به ایران بازگردم.

گفتنی است اوسمار ویرا که هدایت تیم فوتبال سرخ‌پوشان تهرانی را بر عهده دارد در واکنش به حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونی با حمایت آمریکا به ایران واکنش نشان داد. او که این روز‌ها در کشورش به سر می‌برد با انتشار عکسی از شهر سائوپائولو در پیامی برای مردم ایران آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

او در این متن یادآور شد: بابت تمام حمایتی که از سوی پرسپولیس دریافت کردم، صمیمانه سپاسگزارم. از صمیم قلبم برای مردم آرزوی صلح و امنیت دارم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.