اولین پیام سرمربی پرسپولیس بعد از ترک ایران

همشهری آنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 02:18
اوسمار ویه‌را سرمربی تیم پرسپولیس فوتبال از بازگشت خود به کشور برزیل خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ سرمربی تیم پرسپولیس که پس از اعلام لغو مسابقه با ذوب‌آهن همراه با اعضای تیم به صورت زمینی به تهران بازگشت و در ادامه باتوجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر تا اطلاع ثانوی، از کشور رفت، حالا به سائوپائولو رسیده است.

اوسمار با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، اعلام کرد با قدردانی از باشگاه پرسپولیس در تلاش برای خروج او از کشور، اعلام کرد که به برزیل رسیده و کنار خانواده‌اش حضور دارد.

دیگر بازیکنان و اعضای خارجی تیم پرسپولیس هم با ترک ایران، راهی کشور خود شده‌اند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.