شبکه ۱۲ اسرائیل: تل‌آویو نگران آتش‌بس زودهنگام آمریکا با ایران است

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 01:49
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اوایل این هفته از کاخ سفید درخواست توضیح کرده است.

شفقنا نوشت: شبکه الهدهد به نقل از کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اوایل این هفته از کاخ سفید درخواست توضیح کرده است؛ آن هم پس از آنکه مطلع شده برخی مقام‌های دولت دونالد ترامپ احتمالاً در تماس با ایران بوده‌اند.

وبگاه شبکه الهدهد نوشت: «به گفته دو منبع آگاه، این اقدام نتانیاهو نشان‌دهنده نگرانی تل‌آویو از سناریویی است که بر اساس آن، آمریکا ممکن است پیش از تحقق کامل اهداف اعلامی جنگ از سوی اسرائیل، به‌دنبال برقراری آتش‌بس باشد».

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که اختلاف‌نظرهای احتمالی میان واشنگتن و تل‌آویو درباره نحوه مدیریت تحولات اخیر منطقه، به یکی از محورهای گمانه‌زنی رسانه‌های اسرائیلی تبدیل شده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.