لاریجانی: ترامپ سربازان آمریکایی را فدای قدرت‌طلبی اسرائیل کرد 

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 00:52
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد که ترامپ با "آرزوهای واهی" منطقه را به آشوب کشاند و حالا نگران تلفات بیشتر نیروهای امریکایی است.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت: ترامپ با "آرزوهای واهی" منطقه را به آشوب کشاند و حالا نگران تلفات بیشتر نیروهای آمریکایی است.
وی افزود: ترامپ با عملکرد متوهمانه، شعار خودساخته "اول امریکا" را به "اول اسرائیل" تبدیل و سربازان آمریکایی را فدای قدرت طلبی اسرائیل کرد و با دروغ پردازی‌های جدید بار دیگر هزینه کیش شخصیت خود را به سربازان و خانوارهای امریکایی تحمیل می‌کند.

وی‌ با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران تهاجم را آغاز نکردند، گفت که امروز ملت ایران در حال دفاع از خود است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.