واکنش شهرنوش پارسی‌پور به حمله به ایران

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 22:00
شهرنوش پارسی‌پور در واکنش به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران، گفت: بسیار مخالف این حمله هستم و بسیار رنج می‌برم از اینکه مردم ایران در این جریان کشته می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش ایسنا، شهرنوش پارسی‌پور، نویسنده و مترجم ساکن آمریکا که از مخالفان جمهوری اسلامی است، با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود در واکنش به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران چنین گفت: 

«آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کردند. چطور می‌شود با حمله دو کشور به کشور دیگر مردم آزاد شوند؟

من بسیار مخالف این حمله هستم و بسیار رنج می‌برم از اینکه مردم ایران در این جریان کشته می‌شوند؛ در خیابان‌ها، در زیر باران موشک‌ها و تمام گرفتاری‌هایی که پیش آمده است. به راستی باورم ندارم این مسئله برای ایران کمک بزرگی باشد.

به سهم خودم تأسفم را از این حمله اعلام می‌کنم و جداً از کشورهای آمریکا و اسرائیل می‌خواهم که دست از سر کشور ایران بردارند. آن‌ها نمی‌توانند آزادی را به ایران بدهند. آزادی را مردم ایران، خودشان به دست می‌آورند.»

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.