ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که طی ساعات گذشته ۶ فروند پهپاد متجاوز دشمن، *غالباً از نوع هرمس* در مناطق اصفهان، کردستان و تهران توسط سامانههای بومیِ نیروهای زمینی، پدافند و فرماندهی انتظامی، در قالب شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور منهدم شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، بر اساس اطلاعیه شماره ۱۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران طی ساعات گذشته ۶ فروند پهپاد متجاوز دشمن، «غالباً از نوع هرمس» در مناطق اصفهان، کردستان و تهران توسط سامانههای بومیِ نیروهای زمینی، پدافند و فرماندهی انتظامی، در قالب شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور منهدم شدند.
در این اطلاعیه آمده است طی روز جاری حملات پهپادی نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مناطق مختلف کشور، پایگاههای آمریکا در کویت، بحرین و اهداف تعیین شده در سرزمینهای اشغالی را هدف قرار دادند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.