تیم ملی بسکتبال از مرز زمینی وارد ایران شد

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 19:53
تیم ملی بسکتبال ایران که برای برگزاری دیدارهای پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۷ راهی لبنان شده بود، از طریق مرز زمینی وارد کشور شد.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال،تیم ملی بسکتبال ایران که برای برگزاری دیدارهای پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۷ راهی لبنان شده بود، به دلیل شرایط خاص منطقه و محدودیت‌های ایجادشده، امکان بازگشت مستقیم به کشور را نداشت از طریق مرز زمینی وارد کشور شد.

با پیگیری‌های مستمر فدراسیون بسکتبال، وزارت ورزش و جوانان و همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان، هماهنگی‌های لازم برای بازگشت ملی‌پوشان انجام شد. بر این اساس، اعضای تیم ملی ابتدا از بیروت راهی استانبول شدند و سپس از طریق پروازهای داخلی ترکیه به شهر وان منتقل شدند. در ادامه، کاروان تیم ملی از طریق مرز زمینی وارد خاک ایران شد.

دیدار دوم تیم ملی ایران در پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۷ که قرار بود یازدهم اسفندماه مقابل تیم ملی سوریه برگزار شود، در پی تحولات منطقه‌ای با اعلام رسمی FIBA لغو شد. طبق اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال، تمامی بازی‌های گروه‌های B و C این مرحله نیز به زمان دیگری موکول شده است.

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.