اماکن گردشگری آماده اسکان مسافران هستند

صدا و سیما چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 19:46
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری گفت: تمهیدات لازم برای اقامت مسافران در تمام استان‌ها اندیشیده شده است.

اماکن گردشگری آماده اسکان مسافران هستند

انوشیروان بند پی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت:  باتوجه به شرایط خاص حاکم بر کشور ناشی از حملات دد منشانه و وحشیانه‌ی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و استکبار جهانی و در راستای حفظ حقوق مسافران عزیز بخشنامه‌ای در نهم اسفند ۱۴۰۴ به ادارات کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ابلاغ شد.


وی افزود: در این بخشنامه تاکید شده است که در صورت انصراف مسافران از سفر کلیه‌ی اماکن اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی مکلف و موظف به بازگرداندن هزینه به مسافران هستند.


معاون گردشگری با بیان اینکه در خصوص لغو بلیط هواپیما هم بر اساس بخش نامه‌ی صادره توسط وزارت راه و شهرسازی اعمال خواهد شد بیان کرد به استحضار هموطنان عزیز می‌رسانم که کلیه‌ی اماکن گردشگری در سراسر کشور آمادگی کامل برای اسکان مسافران را دارند در این راستا روسای مجامع اقامتی نظیر بومگردی‌ها و جامعه هتلداران نیز آمادگی کامل برای پذیرایی و اسکان مسافران با تمهیدات و تسهیلات لازم را دارند.


بندپی ادامه داد ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درتمام استان‌ها دائما در حال تشکیل جلسه هستند و تمام استان‌ها نیز آمادگی‌های لازم برای اسکان مسافران را دارند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اماکن اقامتی با تخفیفات به ارایه خدمات می‌پردازند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.