استوری اوسمار بعد از ترک ایران/ پیام سرمربی پرسپولیس به مردم +عکس

خبرورزشی چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 17:46
اوسمار ویرا بعد از ترک ایران پیامی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس که به دلیل اتفاقات اخیر و لغو بازی‌های لیگ برتر از ایران خارج شده و به کشورش برزیل بازگشته اکنون پیامی را در فضای مجازی منتشر کرده است.

سرمربی برزیلی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

از تمام حمایتی که از پرسپولیس شد و همچنین پیام‌های محبت‌آمیز دوستانم سپاسگزارم. از صمیم قلب برای مردم آرزوی صلح و امنیت دارم.

بیشتر بخوانید: سروش رفیعی ایران را ترک کرد؟ مقصد ستاره پرسپولیس مشخص شد

استوری سرمربی پرسپولیس بعد از ترک ایران/ اوسمار: از صمیم قلب برای مردم... +عکس

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.