تشکر رئیس‌جمهور از مردم ایران

مشرق نیوز چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 17:30
رئیس جمهور با انتشار پیامی در فضای مجازی از مردم قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، از مردم قدردانی کرد.

رئیس جمهور در این پیام نوشت:

«از همه مردم عزیز که پای کار ایران هستند تشکر می‌کنم.»

رئیس‌جمهور روز دوشنبه (۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۴)، در تداوم بازدیدهای نظارتی خود از دستگاه‌های اجرایی در شرایط خاص کشور، به وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نفت رفته بود.

پزشکیان در جریان این بازدیدها، ضمن گفتگو با وزرای این چهار وزارتخانه راهبردی درباره چالش‌ها و الزامات مدیریت کشور در شرایط فعلی، دستورات مهمی را جهت تسهیل و استمرار خدمات‌رسانی به شهروندان صادر کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.