سرمربی پرسپولیس: آرزوی آرامش برای ایران دارم

مشرق نیوز چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 17:20
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اولین واکنش خود نسبت به اتفاقات رخ داده در کشورمان پس از جنگ تحمیلی را در صفحه شخصی خود نوشت.

به گزارش مشرق، با شروع جنگ تحمیلی و شرایط ویژه منطقه خاورمیانه، مربیان و بازیکنان پرسپولیس با هماهنگی این باشگاه از کشور خارج شدند و قرار است با رسیدن به ثبات در منطقه و از سرگیری مسابقات ورزشی، مربیان و بازیکنان پرسپولیس دوباره به ایران برگردند.

در همین رابطه اوسمار ویرا سرمربی تیم پرسپولیس که به برزیل رفته با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود به اتفاقات رخ داده در ایران واکنش نشان داد.

سرمربی پرسپولیس: آرزوی آرامش برای ایران دارم

ویرا در صفحه شخصی خود نوشته که «بابت تمام حمایتی که از سوی باشگاه پرسپولیس و هوادارانش دریافت کرده از آنها سپاسگزار است.» او همچنین ابراز امیدواری کرده که صلح و امنیت در همه جای دنیا به وجود بیاید.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.