سردخانه زیرصفر کالاهای اساسی در غرب مازندران احداث می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:21
ساری - استاندار مازندران از پیگیری برای راه‌اندازی سردخانه زیر صفر در غرب استان خبر داد و گفت: با انعقاد قراردادهای مربوطه در چالوس، ظرفیت ذخیره‌سازی و مدیریت بازار تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی رستمی ظهر چهارشنبه در جریان سفر سرزده به غرب مازندران و در نشست مسئولان نوشهر و چالوس با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای حفظ ثبات بازار اظهار کرد: فعال‌سازی سردخانه زیر صفر یکی از برنامه‌های مهم در راستای پشتیبانی از تأمین کالاهای اساسی و جلوگیری از نوسانات احتمالی است.

وی با بیان اینکه امروز از این مجموعه بازدید شده است، افزود: قراردادهای مرتبط در حال نهایی شدن بوده و با بهره‌برداری از این ظرفیت، روند ذخیره‌سازی و توزیع اقلام مورد نیاز مردم ساماندهی بهتری خواهد یافت.

استاندار مازندران تأکید کرد: هیچ کمبودی در تأمین کالاهای اساسی استان وجود ندارد و نظارت بر بازار با جدیت ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.