۲ نانوایی به دلیل گران‌فروشی در بابلسر پلمب شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:15
بابلسر - دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان از پلمب دو واحد نانوایی به علت تخلف در قیمت‌گذاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد یزدانی ظهر چهارشنبه در کارگروه آرد و نان بابلسر، با اشاره به تشدید نظارت‌های میدانی اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات و صیانت از حقوق شهروندان، بازرسی‌ها با جدیت دنبال می‌شود و هرگونه تخلف در حوزه عرضه نان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی افزود: در بازدیدهای اخیر، دو واحد صنفی که علی‌رغم دریافت تذکرات قبلی اقدام به فروش نان با نرخ غیرمتعارف کرده بودند، شناسایی و طبق ضوابط قانونی پلمب شدند.

یزدانی همچنین از برنامه‌ریزی ویژه برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: فهرست نانوایی‌های کشیک شهرستان تدوین شده و این واحدها با افزایش ساعات پخت، پاسخگوی نیاز روزه‌داران خواهند بود تا دسترسی شهروندان به نان تازه و باکیفیت تسهیل شود.

روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران نیز اعلام کرد با توجه به افزایش قابل توجه ورود مسافران به استان در شرایط کنونی، مدیریت ذخایر آرد و افزایش سهمیه واحدهای منتخب در دستور کار قرار گرفته است تا روند تأمین نان بدون وقفه ادامه یابد.

وی گفت: بر اساس این گزارش، نظارت مستمر بر چرخه توزیع آرد و عملکرد نانوایی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت تا از بروز هرگونه کمبود یا تخلف احتمالی جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.