پیام دستیار اوسمار پس از شروع جنگ +عکس

خبرورزشی چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:28
یکی از دستیاران اوسمار ویرا پس از رسیدن به خانه برای مردم کشورمان پیام محبت آمیزی ارسال کرد.

به دنبال شروع جنگ اسراییل و آمریکا با کشورمان و تعطیلی مسابقات لیگ برتر، اعضای خارجی تیم‌های باشگاهی عازم کشورهای شان شده‌اند.

یکی از این شاغلان در لیگ برترمان پپه لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس و دستیار اوسمار ویراست که با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

لوسادا پس از رسیدن به اسپانیا نوشت:

تازه به خانه رسیدم، خدا همه دوستان ایرانی‌ام را حفظ کند. (با سه ایموجی قلب سبز - سفید - قرمز)

بیشتر بخوانید: آدان از جنگ می‌گوید: ۶:۳۰ صبح رفتم و همه پروازها کنسل شدند/ پیگیر اخبار جنگ بودم؛ منیر در ایران گیر کرده بود

استوری

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.