تأمین پایدار دارو و شیرخشک در کرمانشاه

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:26
کرمانشاه - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تأمین کامل دارو و شیرخشک در استان خبر داد و گفت: هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

محسن شهلایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شرایط خاص کنونی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری شرکت‌های توزیع، هیچ مشکلی در تأمین دارو و شیرخشک مورد نیاز استان وجود ندارد.

وی افزود: هماهنگی کامل و نظارت مستمر بر عملکرد شرکت‌های پخش دارویی و داروخانه‌های سطح استان در حال انجام است و به صورت مستمر پیگیر تهیه و تأمین دارو و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان هستیم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون شیرخشک‌های مورد نیاز استان تأمین شده و تلاش ما بر این است که کمبودی در این زمینه متوجه استان نشود.

شهلایی خاطرنشان کرد: کمیته بحران در معاونت غذا و دارو ذیل ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی و استانداری تشکیل شده و از همان دقایق اولیه آغاز تجاوز به کشور، جلسه کمیته بحران و ستاد توزیع دارو با حضور شرکت‌های پخش برگزار و تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های لازم اتخاذ شد.

وی در پایان تأکید کرد: همشهریان با اطمینان خاطر بدانند که این معاونت به صورت لحظه‌ای پیگیر رفع هرگونه کمبود احتمالی دارویی، ملزومات پزشکی و شیرخشک در سطح استان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.