ایران: حمله به مدرسه دخترانه «عمدی» بود

الف چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:38
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به مدرسه دخترانه در میناب «عمدی» بوده است گفت: که این حمله به عمد انجام شد تا نیروهای مسلح ایران مشغول تلاش‌های ناامیدانه برای جستجو و نجات آنها شوند تا دشمنان بتوانند با سهولت به اهداف نظامی مدنظرشان حمله کنند.

به گزارش ایسنا، اسماعیل بقایی در پیامی در شبکه مجازی ایکس با اشاره به حملات وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به مدرسه دخترانه در میناب گفت: کودکان بی‌گناه ایران که فرشتگانی کوچک بودند، در حمله‌ای عمدی به مدرسه‌شان، صرفاً برای مشغول کردن نیروهای مسلح ایران با تلاش‌های ناامیدانه جستجو و نجات، به طرز وحشیانه‌ای قتل عام شدند. این امر به متجاوزان اجازه داد تا با سهولت و مصونیت بیشتری به اهداف نظامی حمله کنند.

وی گفت: اینکه حمله به مدرسه دخترانه را صرفا یک "جنایت جنگی" بخوانیم، شرارت و تباهی محض چنین جنایتی را به تصویر نمی‌کشد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.