کلاس‌های مجازی دانش آموزان در هرمزگان از هفته آتی آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:35
بندرعباس- مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آغاز کلاس‌های مجازی دانش آموزان طی هفته آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر ضیایی اظهار کرد: امام خامنه ای (ره) از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی همراه امام خمینی (ره) بودند و به مدت ۳۶ سال نیز کشتی پرتلاطم انقلاب اسلامی را هدایت فرمودند. شهادت ایشان بسیار سنگین و بزرگ است و برای ملت ایران، بیش از یک درد و احساس از دست دادن یک مرجع اسلامی و سیاسی است.

ضیایی ادامه داد: مطمئنیم که این کشور باعظمت از این مقطع تاریخی عبور کرده و پیروزی دیگری برای جمهوری اسلامی رقم بخورد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به حمله رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به دبستان دخترانه شجره طیبه میناب اشاره کرد و گفت: در این اقدام ناجوانمردانه، جمعی از دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان به درجه رفیع شهادت نائل شدند. برای خانواده‌های داغدار این عزیزان، صبر الهی خواستاریم و از خداوند متعال برای آرامش و شادی آنها دعا می‌کنیم.

وی با بیان اهمیت حفظ امنیت و پایداری آموزشی در شرایط بحرانی، اعلام کرد: باید در روزهای آینده مرتب و مکرر به دیدار خانواده‌های عزیز و بازماندگان دانش‌آموزان برویم. این اقدامات نه تنها حمایت انسانی است، بلکه نشان‌دهنده تعهد ما به ایجاد امنیت روانی و تحصیلی در میان دانش‌آموزان است.

وی در پایان از آغاز کلاس‌های مجازی در هفته آینده خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی از هفته آینده انجام خواهد شد. با استفاده از ظرفیت صدا و سیما مرکز خلیج فارس، تلاش خواهیم کرد تا بخشی از آموزش‌ها را از طریق این روش دنبال کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.