مهاجم خارجی استقلال: با راننده باشگاه حالا در امنیت کامل هستم/ امیدوارم زودتر صلح کنید +عکس

خبرورزشی چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 09:00
بازیکن اهل هائیتی استقلال پس از خروج از کشورمان نسبت به وقایع رخ داده در منطقه واکنش نشان داد.

پس از شروع جنگ اسراییل و آمریکا با ایران و تعطیلی مسابقات لیگ برتر، اعضای خارجی تیم‌های باشگاهی عازم کشورشان شده‌اند.

یکی از این افراد دوکنز نازون مهاجم اهل هائیتی است که با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

او با انتشار پیام‌هایی در صفحه شخصی خود نوشت:

از حمایت و پیام‌هایتان متشکرم، من در امنیت هستم.

می‌خواهم از باشگاه استقلال تشکر کنم که برای رساندن من به مرز به‌صورت امن، یک راننده در اختیارم گذاشت.

برای صلح دعا می‌کنم و امیدوارم این وضعیت هرچه زودتر پایان یابد.

بیشتر بخوانید: رامین رضاییان خیلی زود از یاد استقلالی‌ها رفت

دوکنز نازون

دوکنز نازون

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.