یک پهپاد هرمس اسرائیلی در خوزستان منهدم شد

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 08:09
جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران موفق شدند یک فروند پهباد پیشرفته هرمس دشمن را شناسایی و منهدم کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان و بنا بر اطلاعیه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک فروند پهباد پیشرفته هرمس در خوزستان شناسایی و سرنگون شد.

اطلاعیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر می باشد:

در ۲۴ ساعت گذشته توسط سامانه‌های قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور ۶ پهپاد پیشرفتهٔ هرمس در مناطق اصفهان قصر شیرین، تبریز، خوزستان و منطقه عمومی تهران منهدم شد.

از ابتدای جنگ تا کنون ۳۵ پهپاد پیشرفته دشمن متجاوز توسط نیروهای زمینی پدافند، جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و یگان‌های سپاه پاسداران تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی هدف قرار گرفته و سرنگون شده‌اند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.