نیروی زمینی سپاه هم وارد عرصه جنگ با آمریکا و اسرائیل شد

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 01:44
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران با ۳ عملیات همزمان و با شلیک ۲۳۰ پهپاد تهاجمی وارد عرصه جنگ با آمریکای متخاصم و رژیم جنایتکار صهیونیستی شد. 

به گزارش همشهری آنلاین متن اطلاعیه شماره ۱۸ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره عملیات وعده صادق ۴ به شرح زیر است:

«نیروی زمینی سپاه پاسداران با ۳ عملیات همزمان و با شلیک ۲۳۰ پهپاد تهاجمی وارد عرصه جنگ با آمریکای متخاصم و رژیم جنایتکار صهیونیستی شد.

شلیک ده‌ها پهپاد به پایگاه آمریکا در اربیل عراق، انهدام مکان‌های استقرار گروهک های تروریستی در شمال عراق در چندین نوبت و پرتاب متناوب پهپادها به پایگاه های علی السالم و عریفجان آمریکا در کویت، از نخستین گام‌های قدرتمندانه رزمندگان دلیر نیروی زمینی سپاه در جنگ با متجاوزان کودک کش هستند.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.