ادعای ترامپ: نفتکش‌ها را در تنگه هرمز اسکورت می‌کنیم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 00:36
رئیس جمهور آمریکا گفت که نیروی دریایی این کشور در صورت لزوم، نفتکش‌ها را برای عبور از تنگه هرمز اسکورت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کسیوس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه شب مدعی شد که « تضمین‌ها و بیمه‌های ریسک سیاسی» به کشتی‌های حامل انرژی و سایر شناورها ارائه می‌شود و نیروی دریایی ایالات متحده، در صورت لزوم، نفتکش‌ها را برای عبور از تنگه هرمز اسکورت خواهد کرد.

وی افزود: آژانس توسعه مالی آمریکا بیمه‌های مالی را «به قیمت معقولی» در اختیار کشتی‌ها قرار می‌دهد.

ترامپ همچنین مدعی شد که آمریکا جریان آزاد انرژی به دنیا را تضمین خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.