خروج کامل اعضای خارجی تیم فوتبال تراکتور از ایران

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
تمامی بازیکنان خارجی تیم فوتبال تراکتور تبریز به دلیل شرایط اخیر، ایران را ترک کردند. این بازیکنان از جمله الکساندر سدلار و تومیسلاو اشتراکال طی روزهای گذشته به صورت زمینی از مرز خارج شده‌اند تا حضور اعضای خارجی در این تیم به حداقل برسد.

اعضای خارجی تیم فوتبال تراکتور، ایران را ترک کردند.

به گزارش ایسنا، بازیکنان خارجی تراکتور در طی روز های اخیر و به علت جنگ، ایران را ترک کردند. آنها همگی در طی روزهای گذشته به صورت زمینی از کشور خارج شدند.

الکساندر سدلار، تومیسلاو اشتراکال، اودیل خامروبکوف، دوماگوی دروژدک، مارکو یوهانسن و رگی لوشکیا، بازیکنانی هستند که در طی روزهای اخیر ایران را ترک کرده‌اند.

ایگور پوستونسکی بیش از یک ماه است که در کرواسی به سر می‌برد تا از عمل جراحی رباط صلیبی زانویش بهبود یابد. همچنین تیبور هالیلوویچ نیز بر اثر یک اتفاق غیرمنتظره، زودتر ایران را ترک کرده بود.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تبریزی‌ها، دو هفته پیش به پایان همکاری با تراکتور رسید و به خانه برگشت.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.