تولید در میدان گازی لویاتان اسرائیل متوقف شد‎

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
وزارت انرژی رژیم صهیونیستی در بحبوحه حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی میدان گازی لویاتان را تعطیل کرد.

وزارت انرژی رژیم صهیونیستی در بحبوحه حمله‌های موشکی ایران به اراضی اشغالی فلسطین دستور تعطیلی میدان گازی عظیم لویاتان را صادر کرد.

به گزارش تسنیم، شورون در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت «انرژین» (Energean Plc)  که به چند میدان گازی واقع در سرزمین‌های فلسطین اشغالی خدمات ارائه می‌دهد فعالیت‌های خود را متوقف کرده است.

وزارت انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این تصمیم بر اساس اوضاع کنونی و مطابق ارزیابی‌های امنیتی گرفته شده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.