آژانس انرژی اتمی خسارت به ورودی‌های تاسیسات نطنز را تائید کرد

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:11
بر اساس آخرین تصاویر ماهواره‌ای موجود، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اکنون می‌تواند برخی خسارات جدید به ساختمان‌های ورودی کارخانه غنی‌سازی سوخت زیرزمینی نطنز (FEP) ایران را تأیید کند.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد شدن خسارت به ورودی‌های کارخانه غنی‌سازی سوخت نطنز را در جریان تجاوز جدید آمریکایی-صهیونیستی تائید کرد.

به گزارش ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (سه‌شنبه) با استناد به تصاویر ماهواره‌ای جدید در اطلاعیه‌ای تائید کرد که آسیب‌هایی به کارخانه غنی‌سازی سوخت نطنز (FEP) در حملات متجاوزانه اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران وارد شده است.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس آخرین تصاویر ماهواره‌ای موجود، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اکنون می‌تواند برخی خسارات جدید به ساختمان‌های ورودی کارخانه غنی‌سازی سوخت زیرزمینی نطنز (FEP) ایران را تأیید کند.

آژانس اتمی همچنین در این بیانیه تصریح کرد: هیچ پیامد رادیولوژیکی مورد انتظار نیست و هیچ ضربه دیگری به خود تاسیسات غنی‌ستزی نطنز که در حملات ژوئن به شدت آسیب دیده بود، شناسایی نشده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.