مهاجرانی: از لحاظ عقلانی و منطقی ایران در موضع برتر است

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:11
از لحاظ عقلانی و منطقی ایران در موضع برتر است. بدیهی است که مهره های مزدور موساد و سیا در گوشه و کنار و یا افراد سطحی و نادان از آمریکا و اسراییل در لس آنجلس یا جایی دیگر حمایت کنند و برقصند. دوستان توئیتری این موارد را مطرح نکنید. بزرگ نکنید. فضا نسازید.

سید عطاءالله مهاجرانی در مطلبی در شبکه ایکس نوشت:

« از لحاظ عقلانی و منطقی ایران در موضع برتر است. بدیهی است که مهره های مزدور موساد و سیا در گوشه و کنار و یا افراد سطحی و نادان از آمریکا و اسراییل در لس آنجلس یا جایی دیگر حمایت کنند و برقصند. دوستان توئیتری این موارد را مطرح نکنید. بزرگ نکنید. فضا نسازید. »

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.