مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به همه وزرا و رؤسای سازمانها و دستگاههای اجرائی مأموریت دادهام تا پایان جنگ تحمیلی با اختیارات کافی و برنامهریزی ویژه در راستای وظایف خود خدمات بیوقفه و یکپارچهای را به عموم جامعه ارائه دهند.
رئیسجمهوری دستورات جدیدی خطاب به وزرا و روسای دستگاههای اجرایی برای خدماترسانی به مردم در جریان جنگ صادر کرد.
به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به همه وزرا و رؤسای سازمانها و دستگاههای اجرائی مأموریت دادهام تا پایان جنگ تحمیلی با اختیارات کافی و برنامهریزی ویژه در راستای وظایف خود خدمات بیوقفه و یکپارچهای را به عموم جامعه ارائه دهند.
دولت پای کار مردم ایستاده است.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.