۷ نفر در تصادف محور کازرون–شیراز مصدوم شدند

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:34
شیراز- روابط عمومی اورژانس فارس گفت: تصادف دو خودرو سواری در محور کازرون - شیراز ۷ مصدوم به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وکیل زاده گفت: شامگاه جمعه ۳ دی ۱۴۰۴، برخورد شدید دو دستگاه خودرو پراید و جک در محدوده دشت برم کازرون گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تکنسین های اورژانس ۱۱۵ با سه دستگاه آمبولانس و همکاری مؤثر یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند.

روابط عمومی مرکز اورژانس فارس افزود: در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات درمانی اولیه توسط تیم‌ های اورژانس، برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.