امدادرسانی به ۱۸۰۰ نفر گرفتار در برف مازندران

تابناک شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:29
مدیرعامل هلال‌احمر استان مازندران از امدادرسانی به بیش از ۱۸۰۰ نفر در پی بارش برف و کاهش دما خبر داد.

به گزارش تابناک، غلامعلی فخاری اشرفی مدیرعامل هلال‌احمر استان مازندران با اشاره به بارش شدید برف، کاهش محسوس دما و شرایط نامساعد جوی گفت: از ساعات اولیه اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی، عملیات امداد و نجات در محور‌های کوهستانی استان آغاز شد و در مجموع ۶۵۳ خانوار شامل ۱۸۱۷ نفر حادثه‌دیده از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

وی با ذکر اینکه در جریان این عملیات‌ها، ۶۵۳ دستگاه خودرو گرفتار در برف رهاسازی شد و ۵۵ نفر به اماکن امن منتقل شدند افزود: همچنین ۱۳۳ نفر از متاثرین حادثه در مراکز اسکان اضطراری اسکان داده شدند.

به کفته فخاری، در این مدت زمان ۱۲۶ نیروی امدادی در قالب ۳۷ تیم عملیاتی در محور‌های کوهستانی استان مشغول خدمت‌رسانی بودند و ناوگان به‌کارگیری‌شده شامل ۱۳ دستگاه آمبولانس، ۴ دستگاه خودرو ست نجات و ۲۲ دستگاه خودرو کمک‌دار سبک بوده است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.