هشدار جدی سازمان امدادونجات

خبرآنلاین شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:25
مرکز عملیات اضطراری سازمان امدادونجات با صدور هشدار نسبت به سرمازدگی خواستار پرهیز کوهنوردان از صعود شد.

به گزارش خبرآنلاین، مرکز عملیات اضطراری سازمان امدادونجات با صدور هشداری به کوهنوردان، نسبت به خطر سرمازدگی و وقوع بهمن در ارتفاعات هشدار داد و خواستار پرهیز کوهنوردان از صعود شد. 

ایلنا نوشت: مرکز عملیات اضطراری سازمان امدادونجات اعلام کرد: وجود برف تازه و شیب‌های مستعد، پتانسیل وقوع بهمن را افزایش داده و وزش باد و دمای منفی، خطر سرمازدگی را تشدید می‌کند. 

مرکز عملیات اضطراری سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر به کوهنوردان توصیه کرد از صعود به ارتفاعات کوهستانی تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند. این مرکز همچنین اعلام کرد: شماره ۱۱۲ ندای امدادونجات جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ساعته فعال است و کوهنوردان می‌توانند درصورت بروز هرگونه حادثه با این شماره تماس بگیرند تا از خدمات امدادونجات بهرمند شوند.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.