کارگاه پیشگیری از آسیب‌های دوره نوجوانی در سنندج برگزار شد

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:25
سنندج- کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های دوره نوجوانی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی و مراکز شبانه روزی بهزیستی سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر اداره بهزیستی شهرستان سنندج صبح پنجشنبه در این کارگاه آموزشی که با حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی و مراکز شبانه روزی تحت پوشش بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی گامی ارزشمند برای ارتقای مهارت‌های تخصصی و به روز رسانی دانش علمی و افزایش هماهنگی در فرآیندهای مراقبتی و حمایتی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی است.

حبیب الله ابراهیمی افزود: این دوره آموزشی در قالب سلسله جلسات ماهانه طراحی شده و هر ماه برای کارشناسان برگزار می‌شود.

وی رصد و شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای عملی برای مقابله با این آسیب‌ها را از اهداف بهزیستی شهرستان سنندج دانست و اضافه کرد: کارشناسان بابد برای ارائه راهکارهای و ایده‌های مرتبط با این حوزه اقدام کنند.

در پایان این کارگاه، شرکت‌کنندگان به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطرح‌شده پرداختند و دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در زمینه پیشگیری از آسیب‌های دوره نوجوانی و بهبود کیفیت خدمات حمایتی ارائه کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.