برقراری پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 21:01
رامسر - مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از برقراری پروازهای به شیراز، مشهد و بغداد در فرودگاه شهدای رامسر خبر داد.

شهرام محمدی اطاقسرا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برقراری پروازهای فرودگاه شهدای رامسر به مقاصد شیراز، مشهد مقدس و بغداد و بالعکس خبر داد.

وی با اشاره به توسعه خدمات حمل‌ونقل هوایی در غرب مازندران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پروازهای مسیر رامسر- شیراز، رامسر - مشهد و رامسر- بغداد و همچنین مسیرهای برگشت این پروازها برقرار شده است تا زمینه تسهیل سفرهای زیارتی، سیاحتی و تجاری برای شهروندان و مسافران فراهم شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران افزود: راه‌اندازی این مسیرهای پروازی نقش مؤثری در توسعه گردشگری، رونق اقتصادی منطقه و افزایش دسترسی هوایی شهرستان رامسر خواهد داشت و فرودگاه شهدای رامسر آمادگی ارائه خدمات مطلوب به مسافران را دارد.

محمدی اطاقسرا از شهروندان خواست برای اطلاع از برنامه زمانی و نحوه خرید بلیت، از طریق شرکت‌های هواپیمایی و مراجع رسمی اقدام کنند.

مازندران سه فرودگاه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.